- Ha elmaradás miatt korlátozva van a szolgáltatás, mit tegyek?
- Lassú, vagy akadozik az internet kapcsolat?
- minden esetben győződjön meg a kábelek (hálózati táp(220V) és jelkábelek) megfelelő csatlakoztatásáról. (minden a megfelelő helyre kerüljön!) Ellenőrizze a csatlakozók épségét.
- ha használ WiFi routert, akkor ellenőrizze le, hogy kapott-e megfelelő jelszavas védelmet? Ha több gépet használnak a hálózatról ellenőrizze, hogy másik eszköz is használja-e a netet (letöltés, megosztás), esetleges vírusfertőzés, vagy kémprogram lassítja az eszközét. Amennyiben használnak okos telefonokat, ellenőrizzék az eszközöket, hogy használaton kívül ne csatlakozzanak fel automatikusan az internetre.
- Rendeztem az elmaradásomat, mégsincs netem. Mi a teendő?
- Hogyan és hova utalhatom a számláimat?
- Hogyan mondhatom le az előfizetésemet? A lemondást minden esetben csak írásban tudjuk elfogadni ,a hűségidő lejárta után!
- Levélben:3434 Mályi Bercsényi u. 14. sz. LH COM KFT.
- E-mailben:ugyfelszolgalat@lhcom.hu vagy szamlazas@lhcom.hu
- Online felületen ide kattintva
- Hogyan jelenthetem be, ha hibát észleltem? Hiba javítást csak abban az esetben tudunk indítani ha a bejelentést az ügyfélszolgálaton rögzítették!
- Személyesen:Ügyfélszolgálatunkon nyitvatartási időben.
Mezőkövesd Alkotmány u. 4-6. sz. hétfő-péntek 9-17 óráig. - Telefonon:Nyitvatartási időben kollégánk ,ez időn kívül üzenetrögzítő fogadja a telefont.
Tel.:49/311-488, 30/244-2215 - E-mailben:iroda@lhcom.hu vagy a szamlazas@lhcom.hu
- A hiba elhárítására a bejelentéstől számított 3 munkanap áll rendelkezésünkre!
Ellenőrizze a befizetéseit, esetleges számlaelmaradás miatt a szolgáltatása korlátozva lesz (30 nap elmaradás esetén), vagy felfüggesztve, ill. leszerelve (60 nap elmaradás után).
*(Á.Sz.F.)
ellenőrizheti számlaegyenlegét az ügyfélkapunkon (főmenü).
Amennyiben a szerződés díj nem fizetés miatt szűnik meg , szerelőink a kihelyezett eszközöket leszerelik. Ilyen esetben a tartozáson felül 5000,- Ft kikapcsolási díjat is felszámolunk!
Hiba bejelentés :